لباس قدیمی را بپوشید ولی کتاب نو بخرید.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
خانه » سبک زندگی » آشپزی » طرز تهیه اسپاگتی رژیمی

اطلاعیه سایت

طرز تهیه اسپاگتی رژیمی

طرز تهیه اسپاگتی رژیمی

 

طرز تهیه اسپاگتی رژیمی،یه غذای کاملا سالم و کم کالری مناسب کاهش وزن و کسانی که از پرهیزات غذایی برخوردارند.

✏️مواد لازم برای۳ نفر

🚩اسپاگتی سبوس دار ۲۰۰ گرم

🚩گوشت چرخ کرده بدون چربی ۱۰۰ گرم

🚩قارچ ۱۵۰ گرم

🚩فلفل دلمه ای ۱/۲ عدد

🚩کلم بروکلی ۱۵۰ گرم

🚩روغن زیتون یا کنجد ۱ قاشق غذا خوری

🚩نمک و فلفل و زرد چوبه به مقدار لازم

🚩رب گوجه ‌فرنگی ۱ قاشق غذا خوری

🚩پیاز متوسط ۱ عدد

🚩پنیر پارمسان به مقدار لازم

♨️طرز تهیه

🔹برای درست کردن این غذا مثل تمام انواع پاستا ها آب را جوش بیارید و بهش کمی نمک بزنید سپس اسپاگتی را بجوشونید و آبکش کنید و بگذارید آبش برود.

🔹گوشت و پیاز رنده شده را تفت بدید و بعد بهش فلفل دلمه و ادویه ها و رب بزنید و نصف لیوان اب بگذارید تا طعم گیری صورت بگیره. (بروکلی ها و قارچ هاتون رو اضافه نکنید)

🔹وقتی کاملا آب سس کشیده شد قارچ و بروکلی را به آن اضافه کنید و در حد چند دقیقه که مواد یک دست بشه تفت دهید و قبل از این که قارچ ها آب بیاندازد وقت اضافه کردن اسپاگتی ها به تابه است. همانطور که زیر تابه روشنه یه چند دقیقه ای هم مواد را زیر و رو کنید و سپس سرو کنید‌.

 

اشتراک گذاری مطلب

راهنما

 

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail:   
:-(     
:unsure:  
;-)  
 
کپی برداری از مطالب سایت با درج لینک منبع به سایت تفریحی تلخون مجاز است